2012. január 31.

XCOM - katonák, fegyverek és repülők új külseje

Hopplá! Most vettem észre, hogy bár anno találkoztam vele, az új XCOM grafikai designjával foglalkozó GameInformer videó valahogy kimaradt a blogomból. Ezt gyorsan pótolom, mert érdekes.
Greg Foertsch (érdekesség, hogy ő is a MicroProse-nál kezdte a pályafutását 1995-ben), a játék művészeti vezetője beszél benne arról, hogy hogyan újították fel a régi játék elemeit úgy, hogy az esszenciájuk megmaradjon, de megjelenésükben ne vándoroljanak el semmi olyan felé, ami nem illik az összképbe.
Említi a videó elején azt is, hogy a kamera követni fogja az eseményeket a játékban, így az érdekesebb, látványosabb történéseket (például amikor a katonánk zárótüzet zúdít az idegenekre) hozzájuk illő szögből és távolságból csodálhatjuk majd meg.

Az alábbi képet a videóból illesztettem össze. Szerintem jó úton járnak a Firaxisos fiúk...

Skyranger - előtte és utána

2 megjegyzés:

  1. Wow. Videókat nem fogsz beilleszteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt nem biztos, hogy ki tudnám bogarászni a kódból, és ide be tudnám ágyazni a GI saját videóit, másrészt copyright okokból nem is igazán akarom.
      Ha YouTube vagy Vimeo lenne a forrás, akkor kérdés nélkül bepakolnám a cikkekbe a videókat, de az exkluzivitás miatt szerintem nem véletlen, hogy saját lejátszót és forrást alkalmaznak.

      Törlés