A GameInformer legújabb XCOM-os cikke a játék zenéjéről és hangjairól szól. Roland Rizzo az X-COM széria elejétől kezdve a MicroProse-nál dolgozott, mint minőségbiztosító. Amikor meghallotta az eredeti Enemy Unknown zenéjét, azonnal beleszeretett abba a feszültséggel teli atmoszférába, amit az megteremtett.
Most ő az új játék projektjének hangokért és zenéért felelős vezetője, és csapatával igyekeznek ugyanazt a hangulatot létrehozni, amit akkor éltek át. Ehhez ügyesen átemelnek hangeffekteket, zenei megoldásokat a régi játékból az újba.
A cikkben látható videón Rolando mesél a munkájáról. Szerintem érdemes megnézni, mert hallhatjuk a mutonok és a sectoidok hangját is.
Bónuszként két új képet is kaptunk a játékból:
Csetepaté a benzinkútnál |
Találkozás egy muton katonával |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése