Az Eurogamer elcsípte a Relic James McDermott nevű producerét, és feltette neki a Company of Heroes 2-vel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket:
Akik inkább olvasni szeretnének, azoknak kivonatoltam a lényeget.
- Lesz-e német kampány?
Egyelőre csak az oroszokra koncentrálnak, viszont velük egy elég hosszú, 1941-től 1945-ig tartó időszeletet dolgoznak fel a sztálingrádi csatát sem kihagyva.
A jövőben, kiegészítő formájában elképzelhető, hogy a németek is kapnak kampányt. - Milyen egységekre számíthatunk a játékban?
Természetesen az elmaradhatatlan Katyusa és a KV-1 tank mellett találkozni fogunk orosz sorkatonákkal és a féllánctalpasok különféle verzióival. - Hogyan változott meg az elfoglalandó pontok mechanikája?
A játékos fogja eldönteni, hogy melyik pont milyen erőforrást adjon. Minden pontra két felépítmény építhető, így dönthetünk két üzemanyag, két lőszer, vagy mindkettőből egy-egy mellett.
Az Engineer csapatok általánosabban is felhasználhatók lesznek (bár szerintem az első részben sem csak építésre voltak jók). - A CoH első részéhez készült modokból merítettek-e ötleteket?
Abszolút, de semmi konkrétumot nem említ. - Az Eastern Front mod készítői közül alkalmaztak-e fejlesztőket.
Nem. - Vannak-e tervek kiegészítő kampányokra, különösen a japánokat illetően?
Bla-bla-bla, jó ötlet, de bla-bla-bla nem erősíthetek meg semmit. - Lesz-e a CoH 2-ben pályaszerkesztő?
Jelenleg nem, de majd idővel biztos.
Eddig az interjú, de van még egy infó, aminek nem akarok külön hírt szentelni, így idebiggyesztem:
A THQ nem is olyan rég csődbe ment, így a Relic és vele a CoH jogok szépen átvándoroltak a SEGA-hoz (nem kevés pénz ellenében). Magyarán a CoH 2-t már a japán cég fogja kiadni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése